Ziarah

ATTENTION : You will need to click on the title of each article to read the full post, yang mana rasa macam tergantung..

SixTens Gala Night Part 2.

Thursday, December 23, 2010

So amik2 gambar sampai abes batteri. The girls were all very pretty, indeed. Masa kat changing room, Papat, Mekna, Pkah sume pakai drapey dresses, ada yg ckp baju kelawar, I NEVER KNW THAT! Adilah Din said nmpk mcm pari2. ahha (take that as a compliment, girls. xD)

I'll miss you guys weyh.

Thanks for all the memories.

Thanks to those who have managed the dinner well! Korg mmg gempak ah sbb sempat lg pk pasal ni even time spm, haha. 86 org yg dapat datang eh? Alhamdulillah. at least nk dekat 100. The food byk lebih kot, that's the sad thing la. CUPCAKE COMEEELLLLLL.

Alhamdulillah, last night was a night to remember. Walaupun xde apa sgt, just sembang sembang sembang gelak gelak gelak, amik gambar amik gambar amik gambar, n all that, but those are the things that made it wonderful, at least for me.. I dunno about anyone else which may not favour last night. sukaa hati lah.

Semua org started posting status and photos of the night. :)))

Amek signature kat mug apa semua, but some of the signs somehow smudged, that's sad.
ohh!!

haaa! ada pertukaran hadiahh~
AWIN GILAAA LAWAK. hahahaha
(Faris Shafiq punya photo) haha. adoii. don't worry, no hands touched.

so after that night, bercambah-cambah lah SixTens yg buat acc.
YA ALLAH. Saya bersyukur sgt sgt dpt jumpa dorg2 semuaa. Kenangan pahit manis semua ada kat sini. 5 years, people. 5 years.
May Allah bless us all and guide us throughout our afterschool life. Jgnlah ada antara kita (yes, You and I) yang dibolak balikkan hati. dipesongkan . Leaving Irshad doesn't mean we're leaving Islam. *Takut tengok exStudents yg ... * Nauzubillah~ takutnyaaa.

Kalau nk post photos sini may not be possible sbb BANYAAAK sangat. so if ur to view it,
I suggest tgk kat FB. (Nazirah ckp: Knapa xda org kata Frienster?) haha

Nanad, Naz, Madi, ramai lagi laa. dah upload. :D

p/s: THANK YOU MAK, ABAH. :)

SixTens Gala Night?

Assalamualaikum.

Dtg awal sikit for some preparation kot? ahahha. SEJUK GILA.
Gi solat jap. then buka majlis, sume.

So the theme was Urban Vintage. buut. i don't really think any of us (girls) get the theme right. ahahha. mostly baju kurung, n dresses. tp boys byk masuk la kan? senang.. heuheu.
lantaak la, asalkan ramai datang!! :)))

najla n syaq said mine was the sempoi-est, wakakaka. y? Wore stripey shirt annnnd a denim jubah inside. wakakak. nak wat camne the "jubah" was.. er. sleeveless. haha. So, i guess i was the only one without a girly dress (aliaa siap ckp "Caje! Awak matching ngan dorg!" pointing to the boys) .. and oh kejap, wafa wore t shirt!

Then. ada ucapan.. from Khalili as wakil Batch, Syahid as wakil ex-students (kita semua ex-studs tp dia kuar awal lagi) and Sir Said as wakil guru. Aiman, Afiq and Meon as the emcees. Seeeee. walaupun da lain skola. ... :))) once a member of sixtens, allwaays a member of sixtens.

Meon said : "Ke-Six-Ten-Rawr" while reading "K610RA" when it is actually pronounced as KEJORA. xD

Then ada slideshow presentation. Syihan made for the boys and I made for the girls. Farhana ckp sorg 15minit, so i realy took at most 11 minutes la, made 3 videos! haha ~.~
(P/s: Hopefully Syihan uploads dia punya video so all of us can replay! xD I'm uploading mine.)

Bila tengok balik video tu baru perasan some photos yg dorg wat lagak ngeri. ahaha *awin punya gambar, especially. ahhaha*
tce sala ckp "anak dara !" ahahah xD sorry win.

n then ada persembahan nasyid from Ain, Luqman, Yu n Amir. punya la penat INGATkot rekod, rupanya TAK REKOD. geraaaaaaaaaaam. SELALU JADI MACAM TU. punya la rekod dorg nyanyi, rekod setiap meja. =.= sekali x rekod. tp looking at the bright side, dpt rekod perbualan kat meja. annnd, "SAPA BELUM AMIK LAGI NOMBOR?" "WEY HARAM" hahahha . xD

-continue tomorrow with photos. tired oledi. :)- insyaAllah.
 
Design by Pocket